Cerere HELPER

In aceasta sectiune poti sa faci o cerere pentru helper
Locked
sexpanamera
Membru M2L
Membru M2L

Thu Mar 14, 2019 12:01 pm

Nume real: Ovidiu
Varsta ta: 20
De unde provi: Corabia
Cu ce te ocupi: Momentan cu nimic ... pot spune *ma joc metin*
Care este hobby-ul tau: fotbalul, jocurile pe pc ,
O descriere despre tine: Pai ce pot sa spun.... imi place sa ajut, sunt o fire optimista si rabdatoare, deseori toleranta si imi place sa spun totul in fata, nu sa ma feresc .

Numele caracterului: SexPanamera
Nivelul detinut pe joc: 75
Minute jucate (ScreenShoot): 27.000
De ce crezi ca meriti Helper?: Pai in primul rand pentru ca sunt multi jucatori incepatori care nu cunosc jocul si serverul asa bine, si primesc foarte multe mesaje de la playerii incepatori si chiar imi place sa ii ajut.
In al doilea rand imi dau seama cata munca depuneti pentru ca serveru sa functioneze cum trebuie si aveti nevoie de ajutor.

Esti deacord cu decizia luata de staff in cazul in care nu vei fii acceptat?: Categoric .
Ps: in unele zile pot sta on pana la 12-15h pe zi . (fara sa sttau afk)
[GA]Beebo
Administrator
Administrator
Has thanked: 2 times

Sun Mar 24, 2019 7:24 pm

sexpanamera wrote:
Thu Mar 14, 2019 12:01 pm
Nume real: Ovidiu
Varsta ta: 20
De unde provi: Corabia
Cu ce te ocupi: Momentan cu nimic ... pot spune *ma joc metin*
Care este hobby-ul tau: fotbalul, jocurile pe pc ,
O descriere despre tine: Pai ce pot sa spun.... imi place sa ajut, sunt o fire optimista si rabdatoare, deseori toleranta si imi place sa spun totul in fata, nu sa ma feresc .

Numele caracterului: SexPanamera
Nivelul detinut pe joc: 75
Minute jucate (ScreenShoot): 27.000
De ce crezi ca meriti Helper?: Pai in primul rand pentru ca sunt multi jucatori incepatori care nu cunosc jocul si serverul asa bine, si primesc foarte multe mesaje de la playerii incepatori si chiar imi place sa ii ajut.