Cerere Helper

In aceasta sectiune poti sa faci o cerere pentru helper
Locked
Stoicaa
Membru M2L
Membru M2L

Fri Mar 22, 2019 11:15 am

Nume real:Stoica Catalin-Ionut
Varsta ta:22
De unde provi:Prahova- Ploiesti
Cu ce te ocupi:Sunt student, la UPG, anul 3, profil utilaj petrolier si petrochimie
Care este hobby-ul tau: De a calatori
O descriere despre tine:Sunt o persoana sincera, modesta, glumeata, imi place sa mi petrec timpul cu familia si prietenii apropiati !

Numele caracterului:Stoicaa
Nivelul detinut pe joc:76
Minute jucate (ScreenShoot): SS-ul se poate urca pe - https://i.postimg.cc/Pqb6mJtK/Untitled.png ( 9945 de min)
De ce crezi ca meriti Helper?:Pentru ca vreau sa fiu de folos, acest server chiar merita jucat, mereu o sa apara cate un jucator nou si poate are o intrebare legata de joc sau un jucator care joaca de ceva timp si ajunge la un anumit nivel si nu stie unele chestii legate de joc !
Esti deacord cu decizia luata de staff in cazul in care nu vei fii acceptat?: Da, nici o problema ! Vreau doar sa va spun ca este prima data cand vreau sa particip la un asftfel de lucru, sa fiu Helper sa ajut serverul pentru ca el chiar merita jucat. Multumesc mult !
Deniisa
Membru M2L
Membru M2L

Fri Mar 22, 2019 3:13 pm

Pro !! 🤗
Spike
Membru M2L
Membru M2L

Fri Mar 22, 2019 8:32 pm

O cerere care nu este foarte complexa , dar totusi conține elementele esențiale din punctul meu de vedere pentru mare PRO și anume onestie și maturitate, un player foarte decent big UP !
[GA]Beebo
Administrator
Administrator
Has thanked: 2 times

Sun Mar 24, 2019 6:51 pm

Stoicaa wrote:
Fri Mar 22, 2019 11:15 am
Nume real:Stoica Catalin-Ionut
Varsta ta:22
De unde provi:Prahova- Ploiesti
Cu ce te ocupi:Sunt student, la UPG, anul 3, profil utilaj petrolier si petrochimie
Care este hobby-ul tau: De a calatori
O descriere despre tine:Sunt o persoana sincera, modesta, glumeata, imi place sa mi petrec timpul cu familia si prietenii apropiati !

Numele caracterului:Stoicaa